Bila jari jemari mulai 'menari'...

Segala yang tersirat di dalam hati, biarlah bertinta di sini.
Yang baik, dijadikan amalan.
Yang buruk, dijadikan sempadan.
Insya Allah.

Monday 8 August 2016

Surprise!!!!!

Hehehe...I kembali semula insya allah.

Ok ok...memang janjinya nak update blog ni selalu but well..kita hanya mampu merancang, yang menentukan segalanya hanyalah Allah jua. Setidak tidaknya saya masih 'sudi' lagi nak menulis kat blog saya ni kan?


Tiap tiap hari saya ingat nak update blog saya ni dengan macam macam cerita, tapi bila dah bukak laptop ni...entah ke manalag perginya idea dan cerita cerita tu semua.



Semenjak awal Ramadhan lagi Abang Aji dah tinggalkan saya. Tinggalkan? Ha ah betul tu. Abang Aji tinggalkan saya...untuk bersama jemaah tabligh keluar buat kerja dakwah Nabi SAW. Khuruj fisabilillah selama 4 bulan. Keluar buat dakwah  di India Pakistan dan Bangladesh. Kami laki bini nikan macam belangkas, jarang berpisah lama. Lepas Abang Aji pergi, tiap tiap malam saya menangis, merindui suami saya. Macam pungguk rindukan bulan.

Image result for image pungguk rindukan bulan

Jenuh anak2 dan kawan2 memujuk dan memberi nasihat....hati dan perasaan saya susah nak dipujuk. Sehingga...........

Nanti sambung ya insya allah. Tungguuuuuuuuu.......

Image result for image sabar itu indah

No comments:

Post a Comment